Dôležité informácie pred prenájmom vozidla / FAQ

    • Pre vypracovanie korektnej cenovej ponuky potrebujeme všetky odpovede na otázky obsiahnuté v žiadosti o cenovú ponuku na tejto stránke

    • Cenovú ponuku Vám vieme vypracovať aj na počkanie telefonicky mimo pracovných hodín, jedná sa však iba o odhad a približnú cenu

    • Vy si určujete podmienky prenájmu, teda nám do cenovej ponuky dajte vedieť presne to, čo potrebujete

    • Vozidlo je zarezervované až po vyplatení rezervačnej zálohy - najčastejšie cez našu platobnú bránu platobnou alebo kreditnou kartou, apple pay alebo google pay, či paypal a podobne

    • Pokyn na úhradu rezervácie obdržíte obratom na zadanú mailovú adresu po vyplnení žiadosti o cenovú ponuku

    • Ak dostanete odpoveď na svoju žiadosť o cenovú ponuku, znamená to, že vozidlo je v danej chvíli voľné a po uhradení rezervácie bude vozidlo podľa Vašej požiadavky zarezervované a pripravené

    • Ak sa stane, že zrealitujete platbu o pár hodín / dní neskôr a medzi časom sa vozidlo zarezervuje, budeme sa snažiť o alternatívne riešenie, alebo v prípade neexistujúceho riešenia platbu obratom vrátime späť

    • Zrušenie rezervácie je možné podľa tabuľky storna už zaplatenej rezervácie vozidla

    • Pokiaľ nie je rezervácia za vozidlo uhradená - žiadosť o cenovú ponuku alebo odpoveď na žiadosť o cenovú ponuku nie je záväzná rezervácia vozidla - a vozidlo v žiadanom termíne pripravené nebude

    • Záväznú rezerváciu vozidla je robiť najlepšie vtedy, ak viete presný termín a ďalšie parametre prenájmu

    • Rezervácia vozidla nie je spojená s účelom prenájmu vozidla - teda ak sa zruší potreba prenájmu vozidla u nájomcu, my za to nenesieme žiadnu zodpovednosť a nie je to ani dôvod na zrušenie rezervácie alebo vrátenie peňazí. My sme si ako prenajímateľ povinnosť po rezervácii splnili a vozidlo na konkrétny čas vozidlo dodali. Prenajímame vozidlá na čas, ktorý nájomca používa naše vozidlo - nie na účel alebo úžitok nájomcu z prenájmu tohto vozidla.

    • Vozidlo sa preberá podľa Vašej požiadavky na mieste, ktoré ste si vybrali v čase, ktorý ste si vybrali (ak nie je v odpovedi na žiadosť dohodnuté inak)

    • Každé vozidlo pred prenájmom kontrolujeme, zapisujeme aktuálny stav odometra, paliva a pod.

    • Každému vozidlu pred prenájmom vyhotovujeme kompletnú fotodokumentáciu výbavy, stavu interiéru a vonkajšieho stavu karosérie

    • Odporúčame, aby ste si vozidlo nafotili (nakamerovali) aj sami, hlavne karosériu vozidla a informačný panel vozidla (budíky)

    • Do nájomnej zmluvy sa píše jedna zodpovedná osoba, ktorá vozidlo preberá a zodpovedá najmä za: stav vozidla po prenájme, manipuláciu vozidla počas prenájmu, kto ďalší má s vozidlom právo manipulovať, pokuty a následnú objektívnu zodpovednosť

    • Pri prevzatí vozidla sa skladá vopred dohodnutý vratný depozit za prenájom vozidla (v hotovosti, kartou alebo prevodom)

    • Nájom a depozit musí byť uhradení (pripísané prostriedky na účte) najneskôr v čase preberania vozidla - nájom v prípade rezervácie vozidla už v čase rezervácie

    • S vozidlom je nutné zaobchádzať ako so svojím, dodržiavať povolené rýchlosti, zákony, vyhlášky a obmedzenia na cestnej komunikácii, riadne vozidlo parkovať, zamykať a zabezpečiť ho proti krádeži, nechcenému pohybu, poškodeniam a pod.

    • Počas celého prenájmu zodpovedá za vozidlo nájomca

    • Všetky naše vozidlá majú SR diaľničnú známku, ostatné diaľničné známky iných krajín je potrebné zakúpiť si podľa potreby - ak je dovolený pohyb mimo SR do krajiny, ktorá túto známku vyžaduje

    • V prípade, ak potrebujete predĺžiť aktuálne prebiehajúci prenájom, je potrebné nás o tom včas a bezodkladne informať - stačí aj telefonicky

    • Nájomca je povinný bezodkladne nás informovať najmä o poškodeniach a poruchách vozidla hneď ako sa stanú - aby sme vedeli operatívne túto situáciu riešiť

    • Všetky naše vozidlá sú nefajčiarske

    • Vozidlo sa odovzdáva v stave, ako sme ho prenajali s prihliadnutím na bežné opotrebenie spôsobené užívaním vozidla

    • Vozidlo sa odovzdáva čisté, aby boli viditeľné prípadné poškodenia

    • O všetkých poškodeniach alebo poistných udalostiach je nás povinný nájomca informovať najneskôr pri odovzdávaní vozidla

    • Vozidlo sa odovzdáva podľa termínu vopred dohodnutého a napísaného v nájomnej zmluve

    • V prípade odovzdania vozidla neskôr o 30 minút, ako bol dohodnutý termín odovzdania vozidla - budeme od nájomcu požadovať ďalší deň prenájmu alebo pokutu za neskoré vrátenie vozidla

    • V prípade, ak zákazník najazdí menej kilometrov, ako si objednal, za tieto kilometre mu peniaze nevrátime (službu podľa zadanej požiadavky sme dodali v dohodnutej cene, ak ju zákazník nevyužije, nenesieme za to žiadnu zodpovednosť)

    • V prípade, ak zákazník vráti vozidlo skôr, ako bolo dohodnuté, za tento čas mu peniaze nevrátime (službu podľa zadanej požiadavky sme dodali v dohodnutej cene, ak ju zákazník nevyužije, nenesieme za to žiadnu zodpovednosť)

    • Za každé vozidlo, ktoré prenajímame vyžadujeme mať zloženú zálohu vo výške od 300€ podľa typu vozidla a povahy prenájmu počas celej doby prenájmu

    • Túto výšku depozitu komunikujeme ihneď po žiadosti o cenovú ponuku v odpovedi na žiadosť o túto cenovú ponuku

    • Depozit slúži najmä na: úhradu škôd spôsobených počas prenájmu, na platbu za spoluúčasť v prípade riešenia cez havarijné poistenie, na úhradu pokuty, poplatkov alebo čistenie vozidla

    • V prípade, že sa vozidlo vráti v poriadku a spĺňa všetky požiadavky na vrátenie vozidla - depozit vraciame ihneď

    • Depozit v hotovosti vraciame ihneď, depozit blokovaný na karte ihneď odblokujeme (spracovanie odblokovania transakcie trvá v závislosti od Vašej banky 3-7 pracovných dní)

    • Nezakúpenie diaľničnej známky pri prekročení hranice a používaní diaľnice v inom štáte

    • Zakúpenie chybnej kategórie diaľničnej známky (hlavne v Maďarsku pri dodávkach a mikrobusoch je to kategória D2)

    • Vrátenie znečisteného vozidla - kedy sa následné čistenie nájomcom po prenájme pretiahne na odovzdanie vozidla po dohodnutom termíne vrátenia - kedy zaúčtujeme +1 deň

    • Nepovolené a vopred neohlásené prekročenie hraníc - spôsobí najmä to, že: zákazník má nevhodne vybrané vozidlo na zahraničnú cestu, kedy v prípade poruchy alebo poškodenia vozidla je nájomca povinný na svoje náklady riešiť túto situáciu a vozidlo nám dopraviť na svoje náklady späť v pôvodnom stave, ako si ho prenajal v stave, akom sme ho prenajali

    • Zle vybraný typ vozidla - ak si nájomca alebo záujemca nie je istý typom potrebného vozidla, máme na stránke fotografie vozidiel, videá vozidiel a v neposlednom rade si môže záujemca prísť pozrieť vozidlá osobne u nás na hlavnej pobočke

    • Pre firemných zákazníkov a SZČO: zálohvá faktúra na prenájom vozidla - po pripísaní prostriedkov na náš účet bude vystavená riadna faktúra za prenájom vozidla

    • Online rezervácia vozidla cez platobnú bránu Stripe platobnou alebo kreditnou kartou, Google Pay alebo Apple Pay, PayPal- pre fyzické osoby aj firemných zákazníkov. Faktúra v prípade IČO zákazníkov príde automaticky po platbe do mailu.

    • Osobne u nás na pobočke v hotovosti

    • Osobne u nás na pobočke platobnou alebo kreditnou kartou

    • PayPal platba internetovým prevodom

    • Vyčistenie znečisteného vozidla: od 20€ (podľa znečistenia vozidla)

    • Neohlásené/nepovolené prekročenie hraníc SR: 5.000€

    • Fajčenie vo vozidle: od 200€ (kompletné tepovanie interiéru vozidla + min. 2 dni ušlý zisk)

    • Bezprostredné nenahlásenie škody na vozidle / poistnej udalosti: 300€.

    • Zmeškaný termín na vrátenie vozidla podľa termínu odovzdania (30 minút po) v nájomnej zmluve: min. 1 deň (alebo 100€ za každý začatý omeškaný deň).

    • V prípade zavinenej aj nezavinenej škody na vozidle počas doby prenájmu Prenajímateľovi: Nájomca znáša všetky náklady spojené s odstránením škody

    • výjazd servisného technika k škodovej udalosti / nehode

    • odťah vozidla z miesta udalosti

    • administratívne spracovanie škodovej udalosti / nehody

    • ušlý zisk za dobu nevyhnutnú na opravu vozidla

    • Administratívne spracovanie poistnej udalosti / škody na vozidle: od 90€

    • Technické spracovanie poškodenia vozidla: od 90€ (+ podľa náročnosti úkonov spojených s likvidáciou poškodenia)

    • Zásah/vymontovanie/poškodenie GPS monitorovacieho systému: 2.000€

    • Administratívne spracovanie pokuty: 30€

    • Každé prekročenie rýchlosti podľa platnej legislatívy cestnej komunikácie a štátu nad 15km/h: 20€

    • Každé prekročenie rýchlosti podľa platnej legislatívy cestnej komunikácie a štátu nad 30km/h: 40€

    • Nedodržanie intervalu kontroly oleja a chladiacej kvapaliny vo vozidle (každých 1.000km): 200€

    • Zanedbanie servisu vozidla a následné zapríčinenie poruchy vozidla (dlhodobý prenájom): preplatenie 100% nákladov na opravu vozidla

    • Prepožičanie vozidla tretej osobe nesúvisiacej s prenájmom vozidla bez vedomia Prenajímateľa: 3.000€

    • Najazdené kilometre nad stanovený limit: 0,20€/1km

    • Najazdené kilometre nad dohodnutý limit: 0,29€/1km (v prípade vopred nenahláseného počtu najazdených kilometrov)

    • Poplatok za oneskorenie prevzatia vozidla mimo hlavnej pobočky (keď sa vozidlo doručuje na adresu mimo pobočky): 49€/každú začatú pol hodinu po dohodnutom čase počnúc druhou pol hodinou

    • Poplatok za oneskorenie vrátenia vozidla mimo hlavnej pobočky (keď sa vozidlo doručuje na adresu mimo pobočky): 49€/každú začatú pol hodinu po dohodnutom čase počnúc druhou pol hodinou

    • Viac ako 3 mesiace do začiatku prenájmu: 0% storno poplatok z celkového prenájmu za zrušenie rezervácie

    • 3 - 2 mesiace do začiatku prenájmu: 10% storno poplatok z celkového prenájmu za zrušenie rezervácie

    • 2 - 1 mesiac do začiatku prenájmu: 30% storno poplatok z celkového prenájmu za zrušenie rezervácie

    • 30 - 20 dní do začiatku prenájmu: 50% storno poplatok z celkového prenájmu za zrušenie rezervácie

    • 19 - 8 dní do začiatku prenájmu: 70% storno poplatok z celkového prenájmu za zrušenie rezervácie

    • 7 - 0 dní do začiatku prenájmu: 100% storno poplatok z celkového prenájmu za zrušenie rezervácie